Ruhsal Yolculuk, Spiritüel yaşam: Çekim yasasını kontrol ederek istediğimi nasıl elde ederim? Pozitif düşünüyorum ama yinede olmuyor diyorsaniz, işte cevapları

18 Haziran 2017 Pazar

Çekim yasasını kontrol ederek istediğimi nasıl elde ederim? Pozitif düşünüyorum ama yinede olmuyor diyorsaniz, işte cevapları






İstediğimiz birşeyi çekim yasasıyla nasıl elde ederiz?

Bir çoğunuz ben pozitif düşünüyorum ama yine de istediklerim olmuyor diye düşünebilir,  ya da çekim yasasıyla hayatıma istediğiniz şeyi çekmeyi bilmiyor olabilirsiniz.


İnsanların istediği şeyi elde edememe sebebi, olmasını istedikleri şey yerine, olmasını istemedikleri şey üzerine düşünüyor olması. Düşüncelerinizi inceleyin, söylediğiniz sözlere dikkat edin. Çekim yasası vardır ve siz kabul etsenizde etmeseniz de hayatınızda işler. İnsanların bugüne kadar başına aldıkları en büyük salgın bir hastalık gibi olan "istemiyorum" salgınıdır. İstemedikleri şeyler öyle baskın olarak konuşup düşünüyorlar ki buda salgının ayakta kalmasına sebep oluyor. Eğer sadece ne istediğinizi düşünüp ona odaklanırsanız hayatınıza istediğiniz şeyi çekmeniz mümkün olacaktır. 


.

Evren düşüncelerinizde kötüyle iyiyi ayırmaz ya da ne isteyip istemediğinize bakmaz, sadece düşüncelerinize cevap verir. Örneğin; bir sürü borcunuz var ve kendinizi bundan dolayı kötü hissettiğinizde, borçlarımdan dolayı kendimi kötü hissediyorum mesajını Evrene göndermiş olursunuz. Yaptığınız şeyi kendi kendinize onaylamak, bu her düzeyde hissetmektir. Borçlarınızın artmasına sebep olan budur


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder