Ruhsal Yolculuk, Spiritüel yaşam: NEDEN PARAMIN BEREKETI YOK ? PARA KAZANIYORUM AMA PARA GELDIGI GIBI GIDIYOR? YADA NEDEN PARAYI HAYATIMA CEKEMIYORUM? DIYORSANIZ ISTE CEVAPLARI

18 Haziran 2017 Pazar

NEDEN PARAMIN BEREKETI YOK ? PARA KAZANIYORUM AMA PARA GELDIGI GIBI GIDIYOR? YADA NEDEN PARAYI HAYATIMA CEKEMIYORUM? DIYORSANIZ ISTE CEVAPLARI





Cekim yasasiyla ilgili hepinizin az cok bilgisi vardir, Cekim yasasi kisaca "Hayatinda neye
odaklanirsan, dusuncelerinle, sozlerinde, duygularinla ya da disariya verdigin enerjiyle onu hayatina cekersin.
        Kendinizi bir miknatis gibi dusunun, icinizden ne geciyorsa, ya da neye odaklaniyorsaniz olumlu ya da olumsuz onu hayatiniza cekersiniz. Cekim yasasini kabul etsenizde etmesinizde onun geregini yasarsiniz. Eger birseyden cok sikayetci iseniz onu hayatiniza cekersin.
        Agzinizdan cikan her kelimeye dikkat etmelisiniz, surekli birseyden sikayetci oldugunuzu, istemediginizi, yada birseyden cok korktugunuzu belirtirseniz, dusunceleriniz oraya odaklandigi icin onu hayatiniza cekersiniz.
        Simdi gelelim bolluk bereket konusuna, neden hayatinizda parayi cekemiyorsunuz? Ya da hayatiniza parayi cekiyorsunuz ama bereketi yok?
        Sikayet ettigimizde, ornegin; pahaliliktan sikayet ettigimizde, zenginlige, bolluga, elimizdeki guzelliklere odaklanmak yerine, neyimizin olmadigina, borclarimiza, odemelerimize odaklandigimizda hayatimizda ki eksikleri buyutuyoruz..
        Parayi cekmek icin zengin olmaniza gerek yoktur, Bolluk bilinciyle yasarsaniz bereket size dogru gelicektir.



        Mesela beklemediginiz biryerden odemeniz geldi, gelen odemeyi sevgiyle kabullenin ve icinizden "Ben bu odemeyi odeyecegim sonrasinda evren bana bu parayi fazlasiyla geri gonderecek" diye dusunun. Pazarlik yapmamaya ozen gosterin, bir urunu alirken onun degerini odemeye hazir degilseniz bu konu pazarlik enerjisine girer ve evren de size sizin sundugunuz hizmetin karsiligini vermeyen, degerini vermeyen,odemeyen insanlari verecektir.
      Dusuncelerinizde parayi dusman gibi gormeyin. Yani icinizden " Paranin bereketi yok", "Para geldigi gibi gidiyor" "Para bize ugramaz","Para insanlari bozar"gibi cumleleri dusunurseniz, ona odaklanirsaniz, para kirlidir dusunceleri kafanizda gezerse, evrende dusunduklerinizi size getirir ve evet para size ugramaz.
      Parayla ilgili gelecek korkusunu ve kaygisini atin, enerjiyi bloke eden en buyuk etken korkudur.
Korkularinizdan arindiginizda parayla  aranizda ki engelleride kaldirmis olacaksiniz. Arinin.
     
      Parayi sevgiyle kabul edin, Elinizde ki paranin azligindan sikayet etmeyin, daha fazlasi gelecek diye dusunun, elimden para ciktiginda bana evren daha fazla gonderecek diye imgeleyin.
      Bolluk ve bereketle ilgili dengede kalin, Alma&verme dengesi. yani emeginizin karsiligini alin, eger surekli hakkinizi bir baskasinin yemesine izin verirseniz, evrende o yonde insanlar karsiniza cikarir.Herzaman veren siz olursaniz evren size hep vermeniz gereken kisileri cikarir. insanlardan almadan cekinmeyin, hep alanda siz olmayin , ikisini dengede tuttugunuzda bolluk ve bereketin nasil size dogru aktigini goreceksiniz.
     21 Gun boyunca yatmadan once asagidaki yazdigim olumlamalari icinizden tekrarlayin, sonrasinda, hayatinizda ki parayla ilgili gelismeleri gozlemleyin, pozitif yonde degisimler olacaktir. Eger hala birsey degismezse evren paranin size gelmesi icin zemin hazirliyordur diye dusunun.

"Ben parayi seviyorum"
"hayatim bolluk ve bereketle dolu"
"nereye dokunsam bereket yagiyor"

"zengin bir birey  olmak benim icin cok eglenceli"
"ben en iyisini hakediyorum"
"para benim dostum"
"fazla para kazanmaya hazirim"
"harcadigim para bana katlanarak geri geliyor"

       Unutmayin dusuncelerinizi degistirirseniz hayatinizda degisir, dusuncelerinizle hayatinizi istediginiz gibi yonlendirin, hayatinizi bastan yaratin :)
     


    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder