Ruhsal Yolculuk, Spiritüel yaşam: Özgüven eksikliği ve ozguveninizi geri kazanmak icin neler yapmalisiniz?

18 Haziran 2017 Pazar

Özgüven eksikliği ve ozguveninizi geri kazanmak icin neler yapmalisiniz?







     Bazen içinizde ki duyguları dile getirmek istersiniz ama bir türlü o kelimeler dışarı çıkmaz, sözcüklere dönüşmez...
     İlişkilerde özgüven eksikliği ve duyguları dile getirememe sorunu önemlidir, bunu istersiniz ama yapabilecek cesarete sahip değilsinizdir. Duygularımızı söylemeye çekinirsiniz. Karşıda ki kırılır mı, sıkılır mı, üzüntü yaşar mı gibi sorular, size içinizde kini söylemekten alıkoyar.
     İlişkide şuan eşinize kırıldığınızı söylemek istiyorsunuz ama sert biri.... Hayatta kabullencek biri değil sizi anlamayacağını düşünüyorsunuz, peki ne yapacaksınız?

     Birlikte bir deneme yapalım, ona söylemek istediklerinizi tatlı tatlı içinizden söyleyin. Birkaç gün boyunca ona içinizden böyle seslenin, sonra da şunu ekleyin:
 "Senden özür diliyorum. Senden af diliyorum, seni seviyoruö ve sana teşekkür ederim. Seninle iletişim kurmak güzel ve sağlıklı.... iyi ki varsın...
      Konusmanın sonuna bunu mutlaka ekleyin.
Bu çalışmayı o kişiye öfke göndermeden, gerçekten içten ve sevgiyle yapabiliyorsanız mucizelerle güzel dönüşler alacaksınız.
   Her zaman konuşmadan önce niyet edin: "Duygularımı kolaylıkla karşımdaki kişiye söylemeye, hissettirmeye niyet ediyorum. İnsanlar beni anlar. Ben de kolaylıkla onları anlarım...."


      Kendini ifade boğaz çakrası ile ilgilidir. Boğaz cakrasının kapalı olması, ifade sorunlarına yol açar. Ellerinizi ovuşturun, ısıtın ve bir avcunuzu boğazınıza, bir avcunuzu ensenise koyun. Hergün sabah, öğlen akşam ikişer dakika bu şifalandırmayı yapın ve şunları söyleyin Kendimi ifade etmeyi seviyorum. Kendimi ifade etmek dogal ve saglıklı. Kendimi ifade etmek güzel. İnsanlar beni kolaylılla anlar, ben de lnsanlari kolaylikla anlarim."



Bir seyi soyleyin ya da lcinizden onu temizleyin. Yarim biraktiginiz hersey daha sonra buyuk bir sorun olarak karsiniza cikar.
  "Yarım biraktigim bütün işleri tamamlamaya niyet ediyorum. Yarım bıraktıgım hayallerimi , coşkumu,aşkımı, herşeyi tamamlıyorum ve şu andan itibaren kendimi ifade etmeyi seciyorum. İnsanların ne söylediği benim değerimi değiştirmez. Öyle de oldu..."




   (Alıntıdır, Bülent Gardiyanoğlu İki tam Bir tek)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder